Sunday, October 21, 2012

[CAFE] 121021 Yoseob's post "Yang Artist-nim"


안녕하세요 양화백입니다.
한국에 계신 많은 뷰티분들을 위해 재미삼아 만들어본 작품하나 올리겠습니다.

그럼 전 이만.. 빠이 허허허허허


아이고 안올라가네요..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ나만 봐야겠다

Hello this is Yang Artist.
I am posting a piece I made for fun for the many B2UTYs in Korea.

I'll be off now.. bye hahahahaha

It's not uploading.. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI guess I'll have to look at it by myself

CREDITS : PLAYB2ST (SOURCE), poco123@ B2STRISING.COM (TRANS)

No comments:

Post a Comment