Saturday, March 2, 2013

[CAFE] 130301 Yoseob's post "Err........................................."


아 이건 뭐랄까..
그냥 이건 안되겠다..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
역시 시행착오를 겪을줄 알았어....
일단 다들 멈춰요 저기 터지겠음...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
일단 오늘은 여기까지 하고

다음에 백문백답할까요???
라고하면
개인당 100개의 질문을 올려주세요!!
너무 많으면 50개도 괜찮고 20개도 괜찮으니까!!!
알겠죠??

미안해 ㅜㅜㅜㅜ이럴줄 몰랐어....ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
역시 뷰티 아니랄까봐 열정적이구나....☆★

그럼 이만 뿅!!!
다음기회에 ㅜㅜㅜㅜ


Ah what do you call this..
This just won't work..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
I knew this would result in trial and error....
Firstly everyone stop it's going to explode in there...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
We'll end here for today

When I say shall we do 100 Q&A???
Next time
Each person post up 100 questions!!
If that is too much 50 is fine and 20 is fine so!!!
Okay??

I'm sorry ㅜㅜㅜㅜI didn't know it would be like this....ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Of course B2UTYs are passionate....☆★

Goodbye then bbyong!!!
Until next time ㅜㅜㅜㅜ

CREDITS: PLAYB2ST, poco123 @ B2STRISING.COM (TRANS)

No comments:

Post a Comment